Carlos Capelán, dueño de Firmamento, sobre el cierre del ocio nocturno en Oleiros: «Xa se vía vir. Non é sorpresa ningunha»

Alejandro García Chouciño
A. g. chouciño OLEIROS

OLEIROS

Carlos Capelán, dueño de Firmamento, en Santa Cristina
Carlos Capelán, dueño de Firmamento, en Santa Cristina Marcos Míguez

El hostelero considera necesarias las medidas hasta que no se vacune a toda la población

21 jul 2021 . Actualizado a las 18:23 h.

Tres semanas después de reabrir el ocio nocturno en Galicia, Oleiros vuelve a subir al nivel alto de restricciones. La decisión del comité clínico de la Xunta establece, para esta localidad, el cierre de los pubs y discotecas y la reducción del aforo en el resto de establecimientos hosteleros al 50 % tanto en exteriores como interiores. Para poder acceder al interior de un bar será necesario presentar un certificado de vacunación completo, una prueba negativa en las últimas 72 horas o un documento que acredite haber pasado la enfermedad.

Una medida que ya «esperaban» muchos empresarios del sector ante el crecimiento exponencial de casos activos en el área sanitaria de A Coruña y Cee. Carlos Capelán Lago, dueño del pub Firmamento, señala que lo lleva con resignación y que «xa se vía vir. Non é sorpresa ningunha. A plataforma de ocio nocturno avisara que viña unha ola de contaxios grande e que ía haber restriccións. Non sabíamos si esto collería ou non a Oleiros, pero xa o colliu». En su caso recuperará el horario de cafetería «co permiso do Concello». Abrirá a las 18.00 horas y cerrará a la una de la madrugada. 

No obstante, Capelán resalta que apenas han tenido trabajo desde su reapertura como pub: «Nós de noite apenas temos nada, segue a actividade moi parada e igual que estábamos antes. Eu, de feito, aínda non levantei ao persoal do ERTE. Non me atrevín. Teño a tres empregados nesta situación, pero non podo porque non hai estabilidade ningunha. Daquela vou aguantando ata que se poida». El hostelero afirma que sí se ha notado movimiento en los escasos días de sol, «pero sobre todo o notan os que están en primeira liña de praia e con terrazas. No noso caso só traballamos no interior do local». 

Con todo lo que esto supone para su negocio, Capelán sí que considera necesarias estas restricciones para frenar la ola de contagios actual. «Penso que si que teñen que adoptar medidas ata que a xente esté toda vacunada, a xente xoven tamén. Senón non se dará acabado e será parches».