As Dores vende las barras del Campo da Feira Vello para amortiguar el coste de la fiesta

amelia ferreiroa LALÍN / LA VOZ

DEZA

miguel souto

La comisión de festejos saca los conciertos de las calles por motivos de seguridad y logística

11 sep 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

La decisión adoptada por la comisión de fiestas de As Dores de Lalín de trasladar los conciertos y las actuaciones de las orquestas al Campo da Feira Vello no fue recibida con el mismo agrado en el sector de la hostelería local. Pese a que «algúns hostaleiros pensan que é o sitio máis axeitado», según afirmó el presidente de la comisión, José Luis Fernández Romero, «sabemos que tamén hai críticas e que ninguén pense que foi unha decisión fácil de tomar». Los motivos que fundamentaron dicho acuerdo fueron varios: buscar solución a la parte económica de las fiestas, por cuestiones de logística, seguridad y para tratar a la hostelería por igual. Durante los cinco días de festejos el recinto contará con unas barras que ya fueron vendidas por la comisión organizadora «e iso axudaranos a facer fronte a unhas festas que superan con moito os 120.000 euros».

Fernández Romero invita también a los lalinenses a reflexionar respecto de los emplazamientos de las orquestas por las calles de la villa, que siempre eran motivo de alguna crítica. «Traen uns escenarios moi grandes que non collen nas rúas. A praza da Igrexa, por exemplo, pola súa inclinación tamén supón un perigo, e así se constatou na reunión de seguridade das festas que mantivemos recentemente. A xente ten que concienciarse de que as orquestras teñen que estar nun espazo amplo, como no Campo da Feira Vello, que para iso é», dijo.

Los conciertos de las bandas de música, que actuarán tanto al mediodía como por la noche, podrán ser escuchados en la Praza da Igrexa «e tentaremos que sexa coa maior comodidade posible coa instalación de cadeiras na praza», explicó Fernández.

Una comisión que sigue apurando al máximo las jornadas solicitando la colaboración económica de los vecinos al faltar unos 15.000 euros por recaudar. «Non queremos quedar empeñados coma os ramistas do ano pasado, que fixeron unhas moi boas festas pero tiveron un déficit e ninguén lles axudou a saír do mesmo. Quedaron colgados e nós non podemos correr o mesmo risco», significó el presidente.