Santalla cuestiona la tardanza en convocar un pleno que debe rechazar todos los parques eólicos

La Voz

DEZA

cedida

08 abr 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El portavoz municipal del PSOE, Román Santalla, anunció la presentación de una moción pidiendo a la Xunta que «modifique a lei de eólicos en Galicia, porque é unha lei totalmente permisiva que permite poñer aeroxeradores a 500 metros dos núcleos, á beira das explotacións e á beira das casas en diseminado. Por estes motivos as empresas aproveitan para virse instalar aquí». «Galicia é unha coladeira para os eólicos», añadió, por lo que pedirán variar esta norma del 2002 y como mínimo equipararla al resto de España, con 1.000 metros de parques a núcleos.

Santalla insistió en Radio Voz en que el rechazo a los macroparques debe transmitirse mediante la unanimidad en pleno, sin entender «por que Crespo vai ao seu aire e tarda tanto en convocar un pleno». Piden rechazarlos todos, no solo Monte dos Porcallos que acumula toda la atención, y así anunciaba que lo transmitiría ayer tarde en junta de portavoces, en la que pedía aclarar en qué términos se realizarán las alegaciones. Defiende plantearlas con el consenso de todos, pero advierte de que si no les convencen «realizaremos as nosas desde o propio partido».

El portavoz cree que la unión entre fuerzas políticas y sociedad permitirá evitar el asentamiento de estos macroparques «porque o ministerio é bastante máis sensible ás alegacións que a Xunta», en medio ambiente y afección a población. Avanzó reuniones informativas del PSOE en las zonas afectadas, «entre outras cousas porque Crespo cando vai xunto os veciños non lles di toda a verdade», y pregunta por qué no habla de los otros parques o sobre que «o Concello tiña información previa sobre os proxectos».