Indignación entre los vecinos de Brocos y Sesto por la visita de la conselleira de Medio Rural
DEZA
Los vecinos de Brocos y Sesto, en Agolada, mostraron su malestar ante la visita que realizó la conselleira de Medio Rural, María Xosé Gómez, para hablar sobre la recuperación de las zonas quemadas en los incendios del pasado mes de agosto. Los vecinos califican de «desprezo» y «descoñecemento absoluto» lo ocurrido en la visita, recordándole que «nin existe comunidade de montes de Brocos nin houbo lumes este verán na nosa parroquia».
Aseguran que en esta zona de Agolada no hay comunidad de montes, pero si «propietarios de montes e de parcelas que temos solicitada a concentración parcelaria e fomos excluídos pola Consellería deste proceso». Añaden que su indignación fue mayor cuando en un monte de la parroquia de Sesto, Gómez se refirió a ella como O Sexo al hablar de los cortafuegos que la Xunta está abriendo en una de las zonas afectadas por los incendios. Recuerdan a la conselleira que «nin Brocos nin Sesto padeceron incendio algún en agosto, ela estaba a máis de 5 quilómetros das parroquias que arderon». En este sentido, pidieron la limpieza de los caminos forestales «que levan intransitables máis de 5 anos sen ningunha actuación por parte da Xunta».
Acción «propagandística»
La diputada del BNG Ariadna Fernández tachó de «propagandística» la visita de la Xunta, evidenciando el «total descoñecemento da comarca e do concello, así coma o desinterese por atender aos veciños».