Cristina Pichel afronta «con moitas ganas e ilusión» la dirección xeral de Xuventude

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

Cedida

06 dic 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Tras publicarse ayer en el Consello de la Xunta su nombramiento como directora xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado, la lalinense Cristina Pichel Toimil explicaba que asumía el reto «con moitas ganas e ilusión» indicando que «son unha persoa nova e, do mesmo xeito, creo sinceramente que a xuventude galega ten un papel determinante na construción da Galicia do futuro».

Periodista de carrera y hasta ahora de profesión, en el gabinete de prensa en los últimos meses en la Consellería de Cultura y Turismo y antes de eso en la de Cultura y Educación, su nombramiento supone pasar al otro lado, delante de las cámaras. Nacida en Ribela, en la parroquia de Barcia. Cristina Pichel, es licenciada en Periodismo por la Universidad de Santiago de Compostela.

Poco después de su nombramiento, el portavoz del PP de Lalín, José Crespo, se alegraba de la «moi boa nova para Lalín que nos deixa a reunión do Consello da Xunta». Comentaba que ya había podido felicitarla personalmente «para desexarlle o mellor nesta nova etapa na que seguro que terá a Lalín moi presente».

Señalaba que «non teño ningunha dúbida de que o seu traballo superará as expectativas de todos porque no seu caso a xuventude é un valor engadido á súa valía, ao talento e á responsabilidade».

Un nombramiento con el que Crespo entiende que también se refleja que «o presidente Feijoo fíxase na canteira política de Lalín e ten a esta terra moi en consideración».