Fernández dice a Cuíña que ningún comerciante pidió una reunión con el gobierno local


lalín / la Voz

La concejala de Comercio, Karen Fernández, acusa al coordinador de CxL, Rafael Cuíña de mentir alegando que «ningún comerciante pediu unha reunión co goberno municipal». Indica que «é mala sorte que o xefe da oposición mire todos os asuntos en clave de réditos políticos exclusivamente, intentando sempre vender mentiras como se verdades fosen». Señala que «este goberno ten as portas abertas aos comerciantes e estamos con eles, como non podía ser doutro xeito». Una disposición que tiene, dice, tanto ella como el regidor. Apunta que «en estos caso xa na nosa axenda de gobierno tiñamos a creación dunha comisión de comercio» y anuncia que convocará una reunión para trabajar conjuntamente en nuevas propuestas positivas para el sector.

Recrimina a Cuíña «por non saber o alcalde que ten o Cocido para Lalín» indicando que «o Cocido é tamén comerco, é xeración de recursos para o noso concello e para a comarca., co que debería en todo momento apoialo e non cambiar de chaqueta en función de como lles sopre o vento».

Respecto a la reunión sobre la hepatitis en el Golmar cree que debería documentarse, que el Concello estuvo desde el principio en este tema, que medio para hacer la reunión ante la petición de los padres y estuvo Eva Montoto.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Tags
Comentarios

Fernández dice a Cuíña que ningún comerciante pidió una reunión con el gobierno local