Cuíña cuestiona el coste de urbanizar la parcela del CIS «por chapuzas de xestión»

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

04 dic 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

El candidato de CxL a la alcaldía de Lalín, Rafael Cuíña, mostró ayer sus criticas por el incremento de costes previstos para urbanizar la parcela del Centro Integrado de Saúde (CIS). Pregunta al regidor «cantos cartos máis vanlle custar as chapuzas de xestión aos lalinenses, como no caso da urbanización do CIS», recordando lo ocurrido antes en obras en calles o en el CEIP Xesús Golmar, «que se tiveron tamén que adxudicar a outra empresa e con sobrecuste para as arcas públicas». «Non me estraña que o Concello teña esa débeda absolutamente desorbitada que teremos que pagar os lalinenses», afirma Cuíña.

Asegura que habrá nuevos problemas en torno a la ejecución del CIS y aduce que en la Consellería de Sanidade «xa hai quen fala de que os equipamentos en varios casos non serán dos máis modernos da sanidade pública». Aludió a su advertencia en su día de la paralización de las obras, que al final tuvo que admitir el alcalde, «botando a culpa aos incrementos de prezo do material». Después sumó otro aviso sobre la ralentización de los trabajos, «cun novo silencio de Crespo, e resulta que tiñan problemas coas fiestras» y después constató lo mismo para la empresa adjudicataria de la urbanización «e a día de hoxe Crespo segue calado e agora advirto sobre os equipamentos e agardo que o tempo non me dea a razón de novo».

Cuíña achaca a la pretensión del PP de inaugurar el CIS cerca de las elecciones locales que se estén pagando todas estas vicisitudes, que lo harán imposible. «O problema non é que non se inaugure, o problema é que por cálculo electoral se xogue coa saúde dos lalinenses, tendo como temos o centro de saúde que se cae por todos os lados», esgrime, entre otras carencias sanitarias como ambulancias o pediatría.