El PP denuncia cortes en el alumbrado de la rúa do Parque de A Bandeira

La Voz LALÍN / LA VOZ

SILLEDA

14 nov 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El Partido Popular de Silleda denuncia nuevos cortes en el alumbrado público de la rúa do Parque en A Bandeira,. Los últimos, apuntan, se produjeron hace unos días apuntando que la zona volvió a estar a oscuras durante todo el fin de semana explicando que «o problema non se arranxou ata a noite do luns, cando varios veciños empezaron a convocar unha manifestación para denunciar estes feitos».

El portavoz del PP de Silleda, Ignacio Maril, indica que «como mínimo no que vai de ano xa se produciron apagamentos de longa duración en cinco ocasións». Califica de intolerable «que se veñan repetindo estes problemas, e que dende o Concello non se tome ningunha medida».

Recuerdan que en esta época del año, dado que antes de las 19.00 horas, se hace de noche, los apagones son un peligro ya que esa zona es muy transitada y la falta de luz incrementa el riesgo de atropellos. Creen que problemas como este tienen que recibir una atención inmediata del Concello y que «non é de recibo que os veciños teñan que estar catro ou cinco días sen luz». El PP de Silleda urge al gobierno local a tomar cartas en el asunto pidiendo que ejecuten de forma urgente una actuación integral en la zona que evite estos problemas y que de producirse se arreglen, dicen, de forma inmediata. Entienden que «non se pode tardar máis de 24 horas en dar resposta a unha avaría coma esa, e se non se repara é por deixadez».