¿Y si le echamos mermelada de pimientos?

.

Dice el refrán que pimientos de Padrón, «uns pican e outros non». Pues el dicho vale también ahora para la mermelada, desde que A Pementeira se lanzó a fabricarla, buscando una salida al excedente de producto. «Pois a cousa xurdiu porque tíñamos pementos de sobra -explica Milagros, una de las creadoras- e tamén queríamos cubrir o espazo do resto da campaña para ampliar máis o tempo do pemento». Entonces empezaron «a discurrir e a darlle voltas á cabeza», y comenzó un proceso lento en el que experimentaron y dieron a probar el producto a mucha gente para asegurar su viabilidad. «Levounos case catro anos ponela no mercado, e se non o fixemos antes foi porque miramos todo moi ben, fixemos cursos para saber cómo emprender o negocio... As cousas mellor lentas, pero ben feitas».

El resultado de este cuidadoso trabajo es una mermelada con dos versiones: una de pimientos escogidos seleccionados, que no pica, la que se conoce como la dulce; y la picante, a la que se añaden también algunos pimientos picantes para darle ese toque especial. «A elaboración é como á da mermelada tradicional: todos os ingredientes son naturais. O 60 por cento é pemento, o 40 por cento é azucre, leva limón, aceite de oliva un pouquiño de auga e de sal... como se estivéramos facendo outra calquera. Eso sí, hai que lle quitarlles os rabos, claro».

Aunque para gustos hay colores, desde A Pementeira aseguran que cuando crearon la mermelada no pensaban tanto en desayunos como en entremeses, postres, acompañamiento de quesos.... «A picante vai moi ben para acompañar carnes á brasa, mariscos á parrilla... En Galipizza xa a están usando e métena nunha hamburguesa», afirma Milagros.

La última aplicación culinaria de esta creación gastronómica es un helado que elabora y comercializa la empresa Bico de Xeado. «É de pemento picante, e se o tomas cunha boliña de chocolate fai un contraste impresionante Eles víano para a hostelería pero a verdade é que está xenial, eu animo a todo o mundo a probalo»

Las dos variedades de mermelada de A Pementeira están hechas con productos gallegos. «O importante é que descubramos cousas novas con productos nosos»

Votación
0 votos
Comentarios

¿Y si le echamos mermelada de pimientos?