Los trabajadores de las auxiliares levantan la acampada de protesta en As Pontes, tras 18 días

LA VOZ AS PONTES

FERROL

CEDIDA

Confían en que la Xunta concrete los compromisos adquiridos esta semana

25 jul 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

La coordinadora de auxiliares de Endesa, integrada por los sindicatos UGT-FICA, CC. OO. Industria y CIG, levantó ayer la acampada reivindicativa que se inició el 5 de julio delante del consistorio de As Pontes para reclamar «unha solución alternativa ao peche da térmica, que garanta emprego e futuro para o persoal afectado das subcontratas que fican sen actividade».

Los sindicatos acordaron suspender la protesta tras los últimos contactos mantenidos con la Xunta. «Confiamos en que a Consellería de Industria cumpra e concrete a curto prazo os compromisos manifestados na xuntanza do pasado luns, e inste á eléctrica a concretar alternativas de continuidade que empreguen ao persoal das compañías auxiliares, sen actividade ante o peche inminente da central térmica», explican. Durante los últimos 18 días han participado en la acampada los trabajadores afectados por la clausura de la planta, los delegados sindicales, representantes del Concello de As Pontes, empresarios, hosteleros y miembros de la sociedad civil, a través del comité de crisis.

«A presión social e unitaria, no brazo sindical, forzou un cambio de actitude na Xunta, que está a adoptar un rol máis activo e construtivo na defensa do emprego e da vila», remarcaron los responsables sindicales en la rueda de prensa ofrecida ayer en la villa.