Rafa Casanova: «Temos o peor campo de Galicia, é vergonzoso»

La Voz

FUTBOL GALLEGO

CEDIDA

Los jugadores del Ribadeo piden soluciones «fartos» de entrenar y jugar en unas condiciones «paupérrimas»

20 mar 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Arrecian las críticas de los aficionados y los jugadores del Ribadeo sobre el estado del césped del estadio municipal Pepe Barrera. «Paréceme lamentable e vergonzoso que no 2018 un equipo de Preferente, case de Terceira, teña que xogar e adestrar nunhas condicións tan paupérrimas. Temos prados en Friol que están mellor para xogar ao fútbol que o Pepe Barrera ou que o campo da Devesa, onde adestramos». Rafa Casanova, uno de los capitanes de la plantilla ribadense, fue el último en denunciar la situación y exigir soluciones a un problema que viene de lejos.

«Eu levo sete anos aquí e cando chove un pouco sempre pasa o mesmo, estamos fartos. Xa o dixen unha vez diante do alcalde e volvo dicilo agora: sufro en cada partido e en cada adestramento. E polo que me din xogadores doutros equipos, para os rivais tamén é un suplicio vir xogar a Ribadeo», aseguró el exfutbolista del Lugo y el Racing de Ferrol, entre otros.

Tras otro partido ante el Betanzos en el barrizal del Pepe Barrera, Rafa Casanova no tuvo reparos en definir el estado del terreno de juego como «terceiromundista». «Temos o peor campo de Galicia, é un milagre que non haxa lesións graves», afirmó antes de precisar que el barro les privó de marcar por lo menos dos goles más en el partido de la pasada jornada del grupo norte de Preferente. «O árbitro xa quería aprazar o partido cando viu como estaba o campo e tivemos que convencelo os xogadores», cuenta Rafa Casanova.

El partido acabó con reparto de puntos (1-1) y con los futbolistas de los dos equipos enlamados hasta las cejas. «Fixemos o que poidemos, patadón hacia arriba e a correr, non se podía hacer máis», dice el jugador del conjunto mariñano.

El empate relegó al Ribadeo a la cuarta plaza en beneficio del As Pontes, ahora tercero, si bien su desventaja sobre la zona de ascenso directo no ha crecido por la igualada del Paiosaco en Cantarrana. «A estas alturas temos que mirar hacia arriba. O domingo temos un partido clave no campo do Paiosaco que determinará se podemos ou non seguir pensando en chegar ata esa posición», sentenció Rafa Casanova.