«Se un celtista coma ti renuncia a unha das súas paixóns, é que algo fallou»

La Voz VIGO

GRADA DE RÍO

CEDIDA

El Celta envía una carta a los abonados que no renovaron pidiendo que reconsideren su decisión

22 feb 2021 . Actualizado a las 19:46 h.

Los abonados del Celta de la temporada pasada que no renovaron en la actual están recibiendo una carta del club en la que se les pide que reconsideren su postura. Esta vez, se dirigen a los aficionados en un tono conciliador y comprensivo, partiendo de que en algo se equivocaron para que estas personas hayan decidido no continuar como abonados.

«Estimado abonado. Se un celtista coma ti renuncia a unha das súas grandes paixóns, a revivir momentos inesquecibles en Balaídos, se renuncia a volver ver as xenialidades de Iago Aspas ou aos seus compañeiros de bancada, a sentir as emocións únicas dunha remontada ou a celebrar con entusiasmo o gol da vitoria, é que algo fallou», comienza el texto. A continuación, piden a esos ya antiguos socios que «reconsideren» su decisión.

Afirma el club: «Non soubemos evitar que renuncies a todo iso e por iso pedímosche que reconsideres a túa decisión e sigas formando parte da familia celeste, onde sempre serás benvido». Anuncian que contactarán en los próximos días vía telefónica para que, si así lo desean, transmitan sus «impresións e opinións». Y concluyen: «Fagas o que fagas, agradecerémosche o teu apoio todo este tempo, agardando volver verte no campo no que compartimos tantas vivencias inesquecibles».

En su día, todavía durante la campaña, el club contactó en varias ocasiones con los abonados que no renovaron para animarles a hacerlo y recordarles las ventajas de las que dispondrían. En una de esas ocasiones, les remitieron un llamativo sms con el tema de C. Tangana Tú me dejaste de querer.