«Un neno se fai pis no cole e nadie o cambia. É comprensivo?»

OPINIÓN

EUROPAPRESS

30 sep 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Cambiar a un neno se fai pis no cole

Teño un neno de 3 anos, hoxe chamáronme do cole porque se fixera pis, que se podía ir cambialo. Recoñezo que sempre fun das que comprendía que ese labor quizais non é a do profesorado... ata hoxe. Recalco que eu tamén son docente, por iso intento comprender, pero no momento que vives a fría entrega dun neno (o teu neno) mexado, no que xa non sae a profe senón que o manda ao corredor acompañado pola conserxe, ver a súa cara desencaixada dicindo «non me deu tempo»... sentes que toda ese storytelling que che venden de «o neno é a nosa prioridade», «acompañarémolo no seu desenvolvemento como persoa», «priorizaremos a educación en valores como a a solidariedade, a comprensión»... vólvese fume.

Entendo que cambiar a un neno non estea no currículo de educación infantil, pero ese tempo (que foron só minutos para min, porque estaba preto, pero non sei para o meu fillo) axuda ao seu desenvolvemento como persoa? É solidario? É comprensivo? María Vázquez.

Trenes gratis

Y para todos por igual. Y mientras ricos y pobres se benefician de viajar gratis, el resto, aquellos que pagan, se quedan fuera. El cartel de no hay billetes se ha colgado en las ventanillas de las estaciones de trenes de cercanías, para vergüenza de políticos que, por ganar votos, dejan sin derechos a una buena parte de la población. Y cuando consiguen un asiento para viajar de Santiago a Vigo, por ejemplo, ¡oh casualidad!, se encuentran pasajeros invisibles, fantasmas que van sentados a su lado o enfrente, y a los que pueden dar codazos o pisotones, ya que no irán a quejarse ni al revisor ni a nadie, porque, sencillamente, no existen. Ya está bien de tanta farsa politiquera, de regalos que fomentan la picaresca. Trenes para todos, sí. Gratis, solo para los que puedan demostrar, mediante la correspondiente certificación de Hacienda, que no lo pueden pagar. Xiana del Cabo.