El BNG cumple diez años en el Concello de Castrelo de Miño

La Voz OURENSE / LA VOZ

CASTRELO DE MIÑO

Miguel Villar

Ana Pontón exigió ayer desde el municipio una tarifa eléctrica gallega

31 jul 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Diez años cumple el BNG al frente del Concello de Castrelo do Miño y para conmemorar esa importante cifra la portavoz nacional del partido, Ana Pontón, visitó ayer la localidad acompañada del alcalde y su equipo de gobierno. «Este é un concello que leva dez anos transformándose», aseguró la dirigente nacionalista, que destacó la capacidad de trabajo de los ediles de la formación y su talante negociador. «Esto demostra a capacidade de transformación a favor da veciñanza que teñen os gobernos municipais do Bloque Nacionalista Galego e a capacidade para construír unha Galiza con benestar, na que se poder vivir e traballar con dignidade, en definitiva unha Galiza con futuro tamén no rural», dijo. Pontón destacó sobre todo el gran trabajo que ha llevado a cabo el gobierno local «para mellorar a vida das persoas, con iniciativas económicas, sociais e culturais».

El alcalde de la localidad, Xurxo Rodríguez, destacó también el gran cambio que ha vivido la localidad en el último decenio, si bien lamentó las medidas tomadas por el gobierno central en relación a la central hidroeléctrica. «No ano 2007 rebaixou os ingresos que percibía o municipio, e pasamos de 250.000 euros a 60.000. É dicir, perdemos 190.000 euros ao ano por un capricho do goberno estatal, por una nova concesión que lle fixo ás centrais hidroeléctricas».

A este asunto también se refirió Ana Pontón, que aprovechó su presencia en Castrelo de Miño para reclamar una tarifa eléctrica gallega. «É o lugar idóneo para reivindicar que nos beneficiemos dos nosos propios recursos, neste caso a produción de enerxía», dijo, advirtiendo que «non é normal que sendo produtores netos de electricidade non nos beneficiemos de tarifas máis baratas». Aseguró, a este respecto, que «hai que corrixir esta situación apostando porque Castrelo de Miño e Ourense se beneficien dos seus recursos como a electricidade para reinvestir na provincia e facer fronte ao envellecemento e ao despoboamento, que se beneficie de ser produtora de enerxía, e por iso reclamamos unha tarifa eléctrica galega», concluyó.