El PSOE ourensano exige a Feijoo que vacune a los jóvenes y deje de culpabilizarlos

La Voz OURENSE

OURENSE CIUDAD

El secretario de Xuventudes Socialistas, Xurxo Doval, critica la gestión de Feijoo en la pandemia y la culpabilización de la juventud
El secretario de Xuventudes Socialistas, Xurxo Doval, critica la gestión de Feijoo en la pandemia y la culpabilización de la juventud BRAIS LOUREDA

Rafael Rodríguez Villarino asegura que la juventud «está farta de ser acosada dende o poder»

23 jul 2021 . Actualizado a las 20:23 h.

El portavoz municipal del PSOE en el Concello de Ourense, Rafael Rodríguez Villarino,y el secretario de las Xuventudes Socialistas, Xurxo Doval calificaron de «nefasta» la gestión de la pandemia por parte del gobierno de la Xunta, en una comparecencia conjunta en la que exigieron a Feijoo que ponga a disposición de los jóvenes las vacunas y deje de utilizarlos como «sacos de boxeo». «A mocidade é responsable e está farta de ser acosada dende o poder, culpabilizándoa dos contaxios da covid», señaló Villarino. El portavoz municipal y secretario provincial del PSOE opina que «é moi facil sinalar culpables e evitar mencionar cales son as responsabilidades do goberno galego» matizó que la juventud «carece agora de recursos para vivir en normalidade porque ten vetada a entrada á hosalería, xa que noon poden permitirse o custe dos test a causa dos recursos minguados».

Por su parte el secretario de las Xuventudes Socialistas comparaba a Feijoo con el perro del hortelano «que nin come nin deixa comer», censurando que el presidente de la Xunta «critique ao Goberno central por non tomar medidas que primeiro lle esixe e que logo paréncenlle malas». Para Xurxo Doval, el PP «quérenos pechar encubertamente nos nosos fogares no mes de agosto a 40 graos nunha cidade na que a alernativa ao ocio nocturno está totalmente desaparecida». Para el líder juvenil, Feijoo muestra «fobia» hacia los jóvenes gallegos y exige que «nos poña no punto de mira da vacinación e da activación de Ourense».

Los socialistas consideran que las medidas que van a entrar en vigor este fin de semana son «restrictivas coa mocidade». Entienden que «con estas novas restriccións a mocidade non poderá consumir no interior dos locais de hostalería da cidade de Ourense sen presentar»