El PP se pregunta por las grandes firmas apalabradas por Cuíña para Lalín 2000


lalín / la voz

El PP de Lalín valoró ayer las promesas y anuncios realizados por el alcalde, Rafael Cuíña, durante su «autodesignación» este pasado sábado como candidato a revalidar el cargo con CxL. Para los populares, «esta ver xa non lle van servir as mentiras populistas e premeditadas que empregou na campaña de 2015». Esta formación concede «credibilidade cero» a cuestiones como la ampliación de los polígonos industriales, recordando que en estos cuatro años «non moveu un dedo. Hai meses inventaba a ocurrencia dun novo polígono en Prado e agora xa falar de ampliar os que hai». Desde el PP, su portavoz, Javier Blanco, se preguntaba por «tódalas grandes empresas que xa tiña apalabradas para instalarse en Lalín 2000, outra das súas mentiras recurrentes de hai catro anos».

Los populares incidieron además en otras promesas incumplidas, como que no iba a cobrar salario o disponer de coche oficial, «e agora ben que o utiliza, aínda que lle chame doutra forma». También cargaron con el supuesto compromiso de Cuíña con el rural: «Só se acorda das parroquias para anunciar intencións de futuro, pero non para levalas a cabo, como demostra a súa bagaxe practicamente nula no rural». Blanco afirmó además que «a súa defensa do sector primario limitouse a subirse a un chimpín nunha manifestación».

«Seguir repetindo o seu mantra de que en Lalín abren agora moitos máis comercios é unha afirmación que só lles vale como escusa para seguir mirando cara a outro lado, mentres a realidade do sector comercial é que están a vivir momentos moi complicados», explicó el portavoz del PP lalinense. Blanco invitó a Cuíña a visitar las calles más comerciales, con una de ellas donde cuatro negocios tienen cartel de traspaso o liquidación por cierre.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El PP se pregunta por las grandes firmas apalabradas por Cuíña para Lalín 2000