El arquitecto pontevedrés Xosé Manuel Rosales, homenajeado por su trayectoria profesional

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Entrega de los premios COAG. Xosé Manuel Rosales, segundo por la derecha
Entrega de los premios COAG. Xosé Manuel Rosales, segundo por la derecha COAG

Fue distinguido por el Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia como Profesional Colexiado do Ano da Unión Profesional de Galicia, en la categoría de arquitectura

31 may 2022 . Actualizado a las 05:05 h.

El arquitecto pontevedrés Xosé Manuel Rosales, así como el vigués José Luis Pereiro, fueron distinguidos por el Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia (COAG) como Profesional Colexiado do Ano da Unión Profesional de Galicia, en la categoría de arquitectura. En el caso de Rosales la distinción se corresponde con la edición de año pasado que no se celebró por las restricciones sanitarias del coronavirus. «Esta distinción pretende facer visible e recoñecer pública e conxuntamente a traxectoria dos profesionais colexiados, dos diferentes ámbitos profesionais que foran exemplares no exercicio da súa profesión, que teñan velado pola excelencia na prestación de servizos á sociedade, que destacaran pola súa contribución ao prestixio da profesión, e que traballaran para transmitir á sociedade galega os valores das mellores prácticas profesionais por riba dos intereses particulares», destacaron desde el COAG.

En el caso concreto de Xosé Manuel Rosales añadieron que dedicó buena parte de su trayectoria profesional a la docencia, jubilándose como catedrático en enero del 2019. De igual modo, reseñaron que, en el ámbito de la arquitectura, realizó «catorce proxectos —algúns en colaboración—, sendo a maioría vivendas unifamiliares para amigos que non deixaron en ningún momento de selo e cos que sigo compartindo o goce dos espazos domésticos que creamos conxuntamente».

Su último obra construida se finalizó en el 2006, una vivienda unifamiliar en Tellada (Betanzos), en colaboración con el también arquitecto Gonzalo Crecente Maseda, proyecto que obtuvo el Premio Juana de Vega de Arquitectura.

A mayores, su preocupación por acercar el mundo de la arquitectura a la ciudadanía le llevó a impulsar el Proxecto TERRA en el seno del COAG.