Marín expedienta a propietarios de parcelas que están sin desbrozar

La Voz MARÍN / LA VOZ

MARÍN

30 jun 2020 . Actualizado a las 12:01 h.

El Concello de Marín anunció ayer que se está trabajando «na tramitación de apertura de expedientes de xestión de biomasa, é dicir, de limpeza de parcelas, para así facer cumprir coa obrigatoriedade de manter os terreos privados en bo estado, sobre todo de cara á época estival, para evitar posibles conatos incendiarios».

En estos momentos están abiertos varios procedimientos que afectan a parcelas situadas «en Concepción Arenal, en Inferniño, na subida desde esta rúa até o Cemiterio e nunha área intermedia entre Quevedo e Pumariño».

Según informan desde el Concello, muchas de estos expedientes se inician debido a quejas vecinales. El gobierno local reiteró que será estricto en el cumplimiento de esta obligación de desbrozar las fincas particulares «debido á necesidade de manter libres de maleza e correctamente desbrozadas as parcelas».

Para ello se intensificarán los controles de la Policía Local, con el fin de «garantir que se leva a cabo esa limpeza tramitada a través dos expedientes abertos».