Albert Pla con Diego Cortés y Guadi Galego se suman en Pontevedra a los conciertos del ciclo Resoan

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

BASILIO BELLO

Ya estaban anunciadas las actuaciones de Morgan y de Mahmood, mientras se ultima un quinto espectáculo

30 nov 2023 . Actualizado a las 16:01 h.

A las actuaciones ya anunciadas de Morgan (27 de enero) y Mahmood (12 de mayo), el concejal de Cultura de Pontevedra, Demetrio Gómez, sumó este martes otras dos que configurarán Resoan. Se trata de un ciclo musical que «vai concentrar a programación de concertos de pago do Concello, independentemente do horario e de se son no Teatro Principal ou no Pazo. Estamos traballando e repensando a programación, introducindo cambios que consideramos necesarios e que responden a achegas e comentarios recibidos por parte do público habitual. Desaparecen polo momento os concertos dos sábados pola mañá. Veremos como funciona e seguiremos avaliando e recibindo feedback», señaló al respecto.

De este modo, confirmó que «os novos nomes que completan a programación do semestre serán Albert Pla con Diego Cortés e Guadi Galego», al tiempo que anunció que las entradas estarán disponibles en Ataquilla.com a partir de este miércoles.

Santi M. Amil

En su comparecencia, Demetrio Gómez precisó que «temos un terceiro concerto en vías de xestión que agardamos poder anunciar nas próximas semanas».

En el caso de Albert Pla y Diego Cortés, su concierto está programada para el 24 de febrero (20 h.) en el Teatro Principal. «Cancións que contan historias tráxicas e delirantes, cotiás e sorprendentes, delicadas e brutais, crúas e surreales nas que o verdugo é tamén vítima, a calma transfórmase en tormenta, a comedia convive coa traxedia e a serenidade desemboca no desenfreo», destacaron desde el Concello.

Por su parte, el de Pontevedra, el 13 de abril en el Teatro Principal, será uno de los tres conciertos exclusivos que ofrecerá Guadi Galego acompañada de una «portentosa banda» reunida especialmente para la ocasión. Así, contará con Guillerme Fernández (guitarra acústica, eléctrica y sintetizada), Rubén Iglesias (bajo y sintetizadores), Isaac Palacín (batería y percusión), Álex Fernández (teclados) y un coro conformado por Paula Romero, Faia Díaz, Inés Salvado y Rocío Giménez.

De este modo, el espectáculo Síntese Horizonte se configura como «unha proposta expresamente concibida para presentar, ao vivo, sobre as táboas dos teatros de Galicia». Las entradas también se podrán adquirir a través de Ataquilla.com.