La asociación de bares estudia medidas contra las restricciones por el covid

La Voz SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

PACO RODRÍGUEZ

Las califican de «desproporcionadas, discriminatorias cara ao noso sector e ademais de todo, son ilóxicas e de dubidosa legalidade»

26 jul 2021 . Actualizado a las 00:21 h.

La Asociación de Bares, Pubs e Discotecas de Santiago rechazan las restricciones impuestas por la Xunta a causa de la incidencia del covid. Las califican de «desproporcionadas, discriminatorias cara ao noso sector e ademais de todo, son ilóxicas e de dubidosa legalidade, de feito os nosos servizos xurídicos están xa a estudar medidas legais contra as mesmas». Porque a pesar de las limitaciones a su actividad «seguimos a pagar impostos, alugueres, luz, etc. Como se puidésemos traballar ao 100 %».

Rechazan «que se discrimine por licencias en vez de por uso» y consideran «intolerable que se siga a criminalizar e a pór o foco dos contaxios covid na hostalaría mentres cada día vemos imaxes de botellóns en espazos públicos sen ningún intento de control por parte das autoridades». Las nuevas medidas «só propician e incentivan as festas ilegais e os botellóns», agregan.

Esta entidad critica que no se exijan pruebas para viajar en transporte público «cando nos avións se come e se bebe, e non se manteñen distancias nin hai limite de aforo, mentres que sobre o noso sector se acumulan as medidas unhas enriba de outras», resalta la asociación de bares.