CA pide medidas a Raxoi para reducir la velocidad en Conxo y frenar «a sangría de multas» del radar

La Voz SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO CIUDAD

PACO RODRÍGUEZ

Xan Duro reclama al gobierno municipal que solicite a Fomento la instalación de bandas rugosas, el pintado de la calzada y la mejora de la señalización

20 oct 2020 . Actualizado a las 18:08 h.

Compostela Aberta (CA) reclama al gobierno municipal medidas para tratar de contener la «sangría de multas» del radar de Conxo, que en solo tres meses acumuló más de 17.000 expedientes sancionadores. El concejal Xan Duro sostiene que ese balance «demostra que a localización do dispositivo ou a súa sinalización non son axeitados», por lo que plantea actuaciones orientadas a reducir la velocidad en ese tramo de la SC-20, «que garantan a seguridade viaria e que eviten as multas». Duro apunta que esas medidas que plantea que Raxoi debe reclamarle a Fomento -como la instalación de bandas rugosas, el pintado de la calzada y la mejora de la señalización- serían «a mellor proba de que a concellería de Mobilidade non tén afán recadatorio con ese controvertido radar». En ese sentido, explica que la instalación de bandas sonoras en el vial ayudarían a la reducción progresiva de la velocidad «sen freazos que poñan en risco a seguridade viaria como acontece na actualidade». Plantea acompañar esa actuación del pintado de la calzada, siguiendo el modelo aplicado en el anterior mandato en calles como Rosalía de Castro o Virxe da Cerca.

El edil de CA defiende que «hai varios elementos que serían discutibles en torno a ese radar, empezando pola súa situación na saída da boca inferior do túnel, cando o punto conflitivo é a incorporación á avenida de Antón Fraguas desde a rotonda de Conxo, en dirección a O Milladoiro». Xan Duro también pide al gobierno compostelano que «reflexione e que escoite ás ducias de veciños e veciñas que están a criticar a localización do radar».