Pedro Feijoo abre un gabinete virtual para acompañar a sus lectores

VIGO

«Se algo disto serve para que ao outro lado alguén se atope un pouco menos mal, quizais un pouco máis acompañado, ou simplemente se sinta mellor esmendrellándose de risa ao verme facer o idiota diante da cámara do ordenador, adiante», dice el escritor vigués

27 mar 2020 . Actualizado a las 02:08 h.

No es un gabinete al uso el que regenta Pedro Feijoo estos días. Está abierto de ocho a nueve de la tarde en todas partes y en ninguna. A través de su cuenta en Facebook, el escritor vigués llevó el reto de Xerais al extremo porque lee los fragmentos de sus libros que le solicita la legión de lectoras y lectores y responde a las preguntas que le formulan previamente.

 «Se algún de vós quere falar comigo sobre algún dos meus libros, ou se quere que eu lle poña voz a algún fragmento, capítulo ou pasaxe de calquera dos meus libros, en galego ou en castelán ou que sexa, que me deixe un comentario, que me envíe unha mensaxe, e eu dareille resposta», explicaba en su cuenta de Facebook el escritor vigués. «Igual todo isto non é máis que outra das miñas estupideces (tampouco sería nada raro...), pero, non sei, se algo disto serve para que ao outro lado alguén se atope un pouco menos mal, quizais un pouco máis acompañado, ou simplemente se sinta mellor esmendrellándose de risa ao verme facer o idiota diante da cámara do ordenador, adiante», añade. Y claro, la avalancha fue tremenda, hasta tal punto que Pedro Feijoo aseguró que cumplirá con todos porque «non será por falta de tempo nin de gañas».

Así que llegado el momento, el escritor vigués comenzó a protagonizar sesiones de Facebook Live. En un rincón de su casa con una estantería llena de libros como fondo, y semisumergido en la penumbra, Pedro habla entre susurros a su clientela. Y como si fuera un guiño al momento, la primera petición que cumplió fue la realizada por una enfermera, «un deses heroes que están axudándonos a saír deste mal soño no que estamos metidos».

La única petición que no cumplirá es la lectura del último capítulo de su más reciente novela, Un lume azul, por aquello de no romper la sorpresa del desenlace argumental. Así que hoy, a las ocho de la tarde, Pedro Feijoo volverá a susurrarnos los textos que escojamos desde la penumbra de su gabinete.