El gobierno de A Baña lamenta el retraso del proyecto de la Xunta de la senda peatonal de Seilán

La Voz SANTIAGO

A BAÑA

El alcalde bañés, José Antonio Pereira, y la concejala Mónica González se reunieron con la conselleira Ethel Vázquez
El alcalde bañés, José Antonio Pereira, y la concejala Mónica González se reunieron con la conselleira Ethel Vázquez Cedida

«No mellor dos casos, as obras non comezarán ata finais de 2024», afirma el alcalde, José Antonio Pereira

28 sep 2023 . Actualizado a las 05:05 h.

«Descontentos e frustrados. Unha obra moi importante para a veciñanza, que o PP anunciou a bombo e prato vai ter un retraso moi importante». Es la conclusión expresada por el alcalde de A Baña, José Antonio Pereira (PSOE), tras la reunión que mantuvo con la conselleira de Infraestruturas, Ethel Vázquez, en relación al proyecto de mejora de la accesibilidad y la seguridad vial en Seilán con un itinerario peatonal de 900 metros de longitud que la Xunta iba a financiar con 360.000 euros y que, según el regidor, se va a retrasar por lo menos un año.

Pereira explicó que, según les trasladó la conselleira Ethel Vázquez, el proyecto redactado por la Xunta tiene un informe técnico desfavorable y habrá que modificarlo. La ejecución de las obras requiere la expropiación de terrenos, «un proceso que, xunto coa exposición pública, tardará un mínimo de oito meses. Ademais, a Xunta non ten asignada partida para financiar a obra este ano. A conselleira díxonos que vai tentar incluíla nos orzamentos do ano que vén». Para el alcalde bañés, «isto implica que, no mellor dos casos, as obras non comezarán ata finais de 2024. Un ano de retraso, como mínimo».