«O Concello de Burela cumpriu estritamente coa lei de morosidade. (..) De feito, as facturas que entraron no Concello durante o mes de xaneiro deste ano están todas pagadas». El alcalde burelense, José González, está satisfecho con la gestión realizada por el equipo de gobierno que preside y presume de que la liquidación del presupuesto del 2013 se saldó con un resultado positivo de 330.402 euros y un remanente de tesorería de 1,3 millones. En la sesión plenaria del jueves, el regidor justificó cuales son las claves de la gestión: «Non gastar máis do que se ingresa, tal e como pasa en calquera casa, e pagar o que se debe (..) Non hai mellor política social que non gastar máis do que se ingresa e pagar o que se debe aos provedores, ós pequenos empresarios, ós autónomos, ós comerciantes... que serven e subministran ao Concello».
Desde el equipo de gobierno defienden que su gestión se complementa con la fijación en el PXOM de dos áreas de suelo industrial: O Perdouro y A Puída, «para favorecer o asentamento das empresas, a creación de postos de traballo e o asentamento da poboación».
Caballa
Por otra parte, González fue muy crítico con una moción de pesca defendida por el edil nacionalista Mario Pillado «na que tenta confundir á opinión pública defendendo os intereses da flota de Portosín, por exemplo, cando resulta que a flota de Burela o que quere é manter o reparto de cabala que está fixado polo ministerio, basearse en principio nese reparto e logo chegar a acordos entre o propio sector». El edil del BNG defiende otra versión sobre la enmienda del PP a la moción: «A posición do BNG é a derogación do principio de estabilidade relativa, claramente discriminatoria coa flota galega. Mais semella que os intereses do señor Barcia non son os mesmos cos dos mariñeiros galegos, ó igual que os do señor Feijoo e os do señor Rajoy que, coma sempre, miran para outro lado».
Pillado criticó al gobierno por llegar al pleno sin propuestas de futuro para Burela. Y arremetió contra el PP por no aprobar una moción del BNG instando a la Xunta a proteger y a devolver a Galicia el torques de Burela. Recordó que con el inicio del expediente de la declaración de BIC la Xunta está obligada a proteger la colección de Álvaro Gil.