Darío Campos: «Non contabamos co peche da Pontenova, pero isto pódelle tocar a calquera»

La Voz A PONTENOVA / LA VOZ

A MARIÑA

«O que sei seino a nivel persoal porque mo comenta a xente na rúa, pero a nivel oficial non sei nada porque dende a Xunta non nos informan», critica el alcalde pontenovés

22 feb 2021 . Actualizado a las 19:30 h.

El alcalde de A Pontenova, Darío Campos, desconocía este lunes a media mañana cuál era la situación real del coronavirus en el municipio. «É lamentable que nos consideren autoridade sanitaria por decreto, pero non nos pasen información de ningún tipo», señaló el regidor. El boletín actualizado ayer por el Sergas apunta a que en el municipio pontenovés hay 12 casos activos. Según el boletín sobre la situación en centros de enseñanza, cinco afectarían a alumnos del colegio y el instituto de la localidad. Campos no tenía ayer constancia oficial de ninguno. «O que sei seino a nivel persoal porque mo comenta a xente na rúa, pero a nivel oficial non sei nada porque non nos informan», añadió. A este respecto, pese a formar parte de la área sanitaria de Lugo, A Mariña y Monforte, A Pontenova está integrada en el distrito sanitario de Lugo, no en el mariñano, donde varios regidores sí han destacado la fluidez de la información facilitada desde el Sergas.

«Apareceron varios casos este fin de semana. O venres souben que había dous no instituto e se fixeron o cribado sairían máis positivos. Non sei cal puido ser a orixe. O que sei é o que me contan os veciños, porque as autoridades sanitarias non nos pasan ningún tipo de información. Solo contan con nós para o que lles interesa. Non sei se pasou igual ós outros concellos, pero eu souben que A Pontenova ía seguir pechada polos medios de comunicación», manifestó el alcalde pontenovés.

Por la información de la que dispone, Campos indica que los 12 positivos se corresponderían básicamente con familiares de los alumnos contagiados del IES. Asegura, por las conversaciones que mantuvo con la dirección del colegio público, que en el centro no hay ningún estudiante contagiado, al contrario de lo que figura en los balances de la Xunta. Serían dos conductores de autobuses de la línea escolar.

Sobre el impacto en la economía local de prorrogar el cierre, Campos manifestó que «por suposto que se notará. Pero o certo é que por onde vas todo está parecido, hai moita tristeza no ambiente e non se move nada. En todos lados está igual: baleiro». Finalmente, el alcalde apeló a la responsabilidad de la gente para evitar que haya más contagios: «Certamente non temos un número moi elevado de positivos, pero como somos poucos veciños pasamos dos 500 casos por 100.000 habitantes. Co covid íanos bastante ben e non contabamos co peche, pero isto pódelle tocar a calquera».