Regístrate gratis y recibe en tu correo las principales noticias del día

«O teu vestido de noiva ten que ser unha segunda pel e ten que falar de ti»

Yolanda García Ramos
yolanda garcía VIVEIRO/ LA VOZ

A MARIÑA

XAIME RAMALLAL

La diseñadora y creativa vilalbesa Lorena Bello Currás abre su tienda de diseño de vestidos nupciales femeninos personalizados en Viveiro

08 mar 2025 . Actualizado a las 05:00 h.

Lorena Bello Currás (Vilalba, 1980) enfatiza en su segundo apellido por ser el materno y su madre, la fuente principal de lo que ahora es: diseñadora de moda. Abrió en la Avenida Navia Castrillón, en Viveiro, su negocio con el nombre Hueleacayetana desde el cuál hace gala de su inspiración para crear a partir de textiles y concretamente de soñar y materializar vestidos de novia que son completamente personalizados. Su trayectoria profesional está intrínsecamente ligada a su historia personal y familiar, partiendo de que su madre Olga y su tía Paz ya contaban con un taller de punto «no baixo onde vivíamos. Eu medrei cunha máquina de coser, unha tricotosa. Recordo chegar do colexio e ver que había algo novo feito. Lembro esa pasión, que xa viña de miña avoa, que vestía súperben e gustáballe moitísimo a roupa ben confeccionaba e cosía a man moi ben». «Pese ao que diga a xente, tes que tela obviamente, pero a creatividade trabállase», señala. «Nunca se me pasou pola cabeza que ía facer moda. Empecei Turismo e a traballar en hoteis pero dinme de conta rápido e metinme en Antonio Pernas e Caramelo. Traballaba na Coruña e montei as dúas plantillas de ambas en Lugo. Traballar aí fíxome ter contacto co equipo de deseño, de feito lévome moi ben co director creativo, e decidinme a facer Deseño con 33 anos, indo a unha escola a Vigo onde había profesores moi conceptuais que viñan de Bellas Artes de Pontevedra», recuerda. Con su tutor aprendió que «só traballando, traballando e traballando, eres capaz de crear. Que hai xenios? Obviamente, pero tamén fai falla traballar». Su hija inspiró el nombre a su negocio, con otra idea futura más ligada a ello, como es «lanzar cun amigo químico unha auga de colonia que se chame Huele a Cayetana».

«Teño un estilo definido, que é o de menos é máis»

A Viveiro llegó tras vivir años en Lugo y buscar un «cambio de vida e porque quería que a miña filla medrase cos valores dun pobo». Hueleacayetana se dedica a novia principalmente y ya tiene varios encargos nupciales en marcha, con una de sus clientas con la que podrá dar rienda suelta a su imaginación: «Teño un estilo moi definido que é menos é máis». Algunos de los vestidos que se ven en el interior los exhibió en un desfile lucense, colección que preparó en solo quince días _«e foi unha locura». Así eses la filosofía de trabajo: «Quero bos tecidos. Teño unha patronista, Claudia Bonilla, que é unha crack. O deseño que fago eu é totalmente personalizado. Explico que non son modista, que son deseñadora. A xente a veces non sabe a diferenza. Eu non podo facer algo no que eu non crea. O que si fago é asesorar». «O teu vestido de noiva ten que ser unha segunda pel e ten que falar de ti», remarca la profesional, que en redes sociales  (@lorena._bello) muestra también, como otro escaparate más e importante aparte del físico, el estilo creativo que a ella la define y la identifica. Una de sus últimas publicaciones es una reinterpretación de Víktor & Rolf. Uno de sus diseñadores favoritos es la japonesa Rei Kawakubo, cuenta con un outfit al que ha añadido sobre los hombros la toquilla negra de la bisabuela Rosenda que llegó a los 104 años. Una prenda especial.