Sale a licitación por 7,4 millones el servicio de limpieza y desinfección en el Hospital Público da Mariña
A MARIÑA

Las empresas interesadas en presentarse al concurso de la Xunta podrán entregar sus ofertas hasta el 16 de junio
16 may 2025 . Actualizado a las 18:53 h.La Xunta de Galicia publicó la licitación por 7.426.808 euros y un período inicial de 36 meses del servicio de limpieza, desinfección y gestión de residuos de todas las instalaciones interiores y exteriores, así como de del mobiliario y aparatos o equipamiento, del Hospital Público da Mariña, en Burela.
Las empresas interesadas en participar en el procedimiento disponen hasta el 16 de junio para presentar sus ofertas. «O número total de horas anuais efectivas de mañá, tarde e noite para a prestación do servizo establécese en 81.854, tendo en conta as quendas correspondentes», destacan desde el Gobierno autonómico.
Desde la Consellería de Sanidade avanzan que, según se recoge en el Portal de Contratos Públicos de Galicia, la superficie que se debe limpiar es de 23.393 metros cuadrados. «Atendendo ao risco de infección en función do traballo que se realiza en cada área e que pode repercutir no paciente, 7.211 metros cadrados son de risco baixo, máis de 9.000 de risco medio e 2.700 de risco alto. Outros preto de 4.500 ata completar a cifra total corresponden a terrazas, parking e outras instalacións», indican desde la consellería.
Sanidade recuerda que deben cumplirse «as recomendacións para a bioseguridade, limpeza e hixiene ambiental incluídas no Plan Nacional de Resistencia Antibiótica e na instrución xeral de procedementos de limpeza no Hospital Público da Mariña elaborado polo Servizo de Medicina Preventiva». «Tamén recolle a xestión de todos os residuos que se produzan no hospital ata a súa entrega ao xestor correspondente para o seu tratamento, que abrangue a recollida, o traslado, a pesada dos residuos que se lles indique e acomodo nos almacéns finais habilitados conforme ao Plan de Xestión de Residuos Sanitarios do hospital», apuntan las mismas fuentes.
La empresa adjudicataria deberá también encargarse de la recogida y traslado de la ropa sucia, así como de aquellos artículos «que poidan ser obxecto de lavado e desinfección desde os almacéns das unidades e servizos ou desde calquera outra zona que se determine». Deberá limpiar instalaciones, patios, azoteas, terrazas, cubiertas y zonas ajardinadas y asimiladas, como «a limpeza das zonas exteriores e do aparcadoiro exterior de dúas plantas, e a limpeza da contorna máis próxima ao edificio (entrada principal, entrada de urxencias e entrada de rehabilitación e outras portas de acceso)», explican desde Sanidade.
«Outras tarefas previstas no contrato son a limpeza da parcela do campo exterior, incluíndo a roza da maleza, a elaboración diaria das camas de persoal, o mantemento, limpeza e desinfección das alfombras exteriores, a limpeza do servizo de cociña e os alicatados, paredes, portas, cristais e limpeza do chan», abundan desde la consellería.