Logran reunir 6.000 euros para comprar, excavar y poner en valor en Barreiros un yacimiento con los restos de la antigua iglesia de Santo Estevo

María Cuadrado Fernández
M. CUADRADO BARREIROS / LA VOZ

BARREIROS

MARIÑA PATRIMONIO

Tres colectivos impulsaron una colecta ciudadana con el objetivo de recuperar como fraga autóctona una propiedad que hoy es un eucaliptal

28 jun 2024 . Actualizado a las 00:16 h.

La colecta ciudadana impulsada por la Fundación Eira da Xoana (Adega), Mariña Patrimonio e Irmandade Santo Estevo ha dado sus frutos. Los tres colectivos anunciaron este jueves que dan por concluida la campaña de donaciones tras reunir los 6.000 euros necesarios para adquirir la finca.

Aseguran que la iniciativa, que se divulgó a comienzos de este mes de junio, fue todo un éxito «grazas á xenerosidade e colaboración cidadá (...) A adquisición desta parcela permitirá preservar e recuperar un espazo de grande valor natural e arqueolóxico».

Desde los tres colectivos agradecen todas las donaciones, incluida la difusión de los medios de comunicación, y aseguran que esta colaboración «fai posible que este proxecto de preservación e rexeneración da fraga de Santo Estevo se convirta en realidade. Grazas ao apoio recibido será posible traballar para devolver este eucaliptal ao seu estado orixinal de fraga autóctona».

Otro de los retos de los tres colectivos es realizar un estudio e investigación histórica en la parcela en la que, explican, se conserva un yacimiento medieval con los restos de la antigua iglesia de Santo Estevo. «Coa adquisición desta terra, poderanse levar a cabo investigacións arqueolóxicas que permitirán coñecer máis en profundidade a nosa historia, enriquecendo así o patrimonio histórico e cultural de Barreiros, da Mariña Lucense e de Galicia», explican.