Una sola médica atenderá los centros de salud de Cervo y San Cibrao desde julio

CERVO

Centro de salud de San Cibrao
Centro de salud de San Cibrao PEPA LOSADA

El BNG censura «un novo ataque á sanidade» y el Sergas afirma trabajar para ofrecer «a cobertura máis ampla posible este verán», mientras en A Pontenova solo habrá facultativo por las tardes

27 jun 2025 . Actualizado a las 22:03 h.

El BNG cervense denunció ayer que a partir del 7 de julio, los centros de salud de San Cibrao y Cervo contarán con una única médica, según el anuncio realizado al personal por parte del Servizo Galego de Saúde (Sergas). «Ademais, durante o mes de xullo non haberá servizo facultativo ata as 10.20 horas, e suprímese a actividade programada (citas previas) e atenderase no mostrador, por orde de chegada e según a gravidade das doenzas ata as 15.00 horas. E no caso de que a esa hora quedaran pacientes pendentes de ser atendidos, dáselles a opción de ir ao Punto de Atención Continuada (PAC) ou volver ao día seguinte», resalta el Bloque.

El portavoz del Bloque cervense, Diego Fernández, critica «as mentiras do PP e da Xunta á poboación, falando dunha situación idílica da sanidade cando a realidade é a contraria». Los nacionalistas instan a la alcaldesa de Cervo, Dolores García, a posicionarse en esta tesitura.

El Sergas asegura que «a maioría dos días haberá máis dun facultativo» y que trabaja para contar con dos facultativos en verano, y justifica la situación de este modo: «O médico de Cervo renunciou á praza a partir de mediados de mes. En San Cibrao hai dous facultativos. O Sergas está a traballar para facer a cobertura máis ampla posible nos meses de verán, con todos os recursos ao alcance, malia que todo o mundo sabe que hai cero profesionais para contratar», alega.

También hubo ayer críticas por la situación de atención primaria en verano en A Pontenova. Vecinos contactaron con La Voz al encontrarse en el centro de salud con un cartel que indicaba que «desde el 30 de junio hasta el 15 de julio, ambos días inclusive, las urgencias se atenderán por la mañana en el centro de salud de Riotorto y por la tarde en el PAC de Meira».

El Sergas argumenta al respecto que «haberá médicos todos os días en quenda de tarde, o que se poderá facer pese á falta de facultativos dispoñibles para contratar grazas á colaboración doutros profesionais, que asumirán a atención mediante prolongación de xornada».