
El alcalde avanzó que el borrador del convenio implica que Tráfico realice por lo menos una vez al mes las pruebas en unas instalaciones que equipará el Concello
17 may 2025 . Actualizado a las 12:51 h.El borrador del convenio entre el Ayuntamiento de Foz y la Jefatura Provincial de Tráfico que el alcalde Francisco Cajoto presentará próximamente a la corporación fija un marco de colaboración «no cal a xefatura se compromete a realizar polo menos unha vez ao mes as probas do exame de conducir nunha aula que debe adecuar o Concello, equipándoa dos medios informáticos necesarios». Así lo explicó el regidor tras entrevistarse con el jefe provincial de Tráfico para conversar sobre los cambios para informatizar los exámenes: «Isto vai permitir coñecer de forma inmediata os resultados, o que supón un beneficio evidente para todos aqueles que se presenten ás probas».
Cajoto se entrevistó el jueves con el jefe provincial de Tráfico, Alberto Rodríguez, y con la presidenta y el vicepresidente de la Asociación de Autoescolas de Lugo, Mónica Pérez Pérez y José Soto Peña, respectivamente. «Dende o 2024 estamos en conversas coa xefatura provincial da Dirección Xeral de Tráfico. Para nós é moi importante que Foz se consolide como un centro de referencia para a obtención dos permisos de conducir, evitando desprazamentos innecesarios a Lugo. O convenio que se propón entre o Xefatura Provincial de Tráfico e o Concello de Foz vai beneficiar ás nosas veciñas e veciños, xa que poderán seguir sacando o permiso de conducir no Concello, nunhas instalacións renovadas», manifestó el regidor.
Alberto Rodríguez agradeció la «gran disponibilidad que ha mostrado tanto el Ayuntamiento como el alcalde para la informatización del aula y la realización de proyectos futuros, y la presidenta de la asociación, Mónica Pérez, destacó «la disposición del Ayuntamiento de Foz en la informatización del aula, que no solo dará un servicio a los habitantes del municipio de Foz sino de toda A Mariña». Por su parte, el vicepresidente y también delegado en la comarca, José Soto, agradeció al Concello de Foz «por un servizo ao pobo que se estende a toda a costa de Lugo».
Según informó el Concello, en la reunión se trataron futuras acciones de colaboración de la asociación con la Administración local, «apoiándose nas instalacións de seguridade viaria que hai no peirao. Outro tema a tratar foi o perigo do alcohol e substancias estupefacientes ao volante e as posibles campañas para incidir nunha condución segura».