Destrozan con motosierras el curro de Campo do Oso, en Mondoñedo, una semana antes de la rapa

La Voz

MONDOÑEDO

Curro de Campo do Oso, destrozado con motosierras
Curro de Campo do Oso, destrozado con motosierras CEDIDA

Los comuneros presentarán denuncia por un incidente «denigrante» y aclaran que la popular fiesta se celebrará pese a todo

21 jun 2024 . Actualizado a las 22:56 h.

Personas desconocidas destrozaron con motosierras, en la madrugada del jueves al viernes, el curro de Campo do Oso, en Mondoñedo, el recinto de madera tratada en el que se celebra la popular rapa.

Miguel García, presidente de la comunidad de montes de Santa María Maior, señala que la imagen del curro con el nuevo día fue «denigrante. Cortaron todo o curro polo pé, así, sen mais. Non quedou unha estaca de pé», lamenta.

«Dóenos moito porque é un curro que ten décadas de historia, e esa madeira tratada foi posta polos nosos antergos co seu esforzo, preocupándose ano tras ano polo seu mantemento, porque pouco a pouco vana comendo o inverno, a auga e o frío», señala.

García sospecha que este incidente podría tener que ver con una disputa de lindes y apunta que la asociación interpondrá denuncia por los hechos.

García aclara que la 45 edición de la rapa, prevista para el domingo 30 de junio, sigue adelante, organizada por la asociación de criadores de caballos de pura raza gallega Puraga y la ganadería Xan das Bouzas. Tendrá lugar «cerquiña do curro, onde hai unha mangada, que se utilizaba para facer o saneamento do gando», expone.