Familiares de mayores en la residencia de Trabada quieren ver cómo les dan de comer y las medicinas y logran permiso de la Diputación
TRABADA

Ven de buen grado que se rectifica el veto, según se acordó en una reunión con la Diputación
08 may 2025 . Actualizado a las 10:19 h.Familias de residentes en el Centro de Atención ás Persoas Maiores de Trabada, dependiente de la Deputación, que critican el funcionamiento del centro y que asistieron a la reunión con representantes del ente provincial y el alcalde de Trabada, Rubén García, para valorar la situación insisten en que la solución para el geriátrico pasa por la destitución de la directora y de la supervisora de las gerocultoras y en ese sentido dicen que salieron del encuentro con promesas pero sin compromisos firmes, por lo que anunciaron que continuarán con su hoja de ruta.
«En canto á instrucción que nos prohibía ós familiares o acceso ás habitacións, comedor, centro de día, etcétera, comprometeuse a xefa de servicio a enviarnos hoxe unha nova instrucción deixando sen efecto estas prohibicións. Se hai queixas das comidas e da toma de medicamentos a solución non pode ser prohibirnos o acceso ós familiares para que non vexamos como lles dan a comida ou os medicamentos, dado que parece que queren ocultar algo; sen embargo se hoxe se deroga esa instrución vémolo con bos ollos e como unha medida positiva que antes non existía», señalan en un comunicado.
Añaden que aunque en el centro se cumplen las ratios de personal por residente, para las familias está claro que es insuficiente y solicitaron un incremento de personal, en especial en los turnos de tarde, cuando, dicen, solo hay tres gerocultoras para atender a 39 residentes. «Informáronnos que tanto a directora como a gobernanta se encontran de baixa médica e pídennos que se rebaixe a tensión; tensión que crearon as que agora están de baixa e que á hora de asumir responsabilidades ou reunirse cos familiares non aparecen. É moi complicado loitar contra a administración porque todo o basan en informes que eles mesmos elaboran e a realidade é distinta e non a plasman por escrito porque naide se acusa a si mesmo nin recoñece por escrito os seus fallos e neglixencias; por iso fai falta unha nova dirección e organización con presenza e control no día a día no CAM», dicen familias asistentes a la reunión.