Sabela Fole defiende que la Xunta no compre el asilo: «Ten que ser respectuosa cos cartos de todos os galegos»
CAMBADOS
Comisiones Obreras reclama una residencia pública para O Salnés
27 nov 2024 . Actualizado a las 17:24 h.Las consecuencias que se derivan del cierre del asilo de Cambados siguen alimentando el debate político. De ello habló vuelve a hablar el PP de Cambados que lidera Sabela Fole en un comunicado en el que reitera que debe ser el Concello y no la Xunta el que compre el asilo. «O goberno local fala moi alegremente do diñeiro público, pero entendemos que a Xunta ten que ser respectuosa e coidadosa cos cartos de todos os galegos (...) Queremos lembrar que o cuadripartito non ten a mesma postura de ‘billa aberta' co Goberno de España, que puxo un tope de 9 millóns de euros para o novo cuartel da Garda Civil, malia que o seu orzamento é 40 veces superior ao da Xunta», dice el PP.
«Eles apelan ao mantra que 'o compre a Xunta' e parecen non entender nada, parecen non entender que os veciños de Cambados non queren que este edificio sexa da Xunta, queren que sexa do pobo de Cambados».
Fole afea a Samuel Lago que se queje porque que no es recibido por la conselleira de Política Social cuando «o párroco José Aldao pedíulle que mantivera unha reunión co noso grupo para fixar unha postura común e traballar en conxunto cando se anunciou o peche do asilo e negouse en rotundo», y, frente a las críticas de la oposición, defiende la autonomía de la Mancomunidade do Salnés a la hora de buscar una alternativa y anunciar la apertura de una nueva residencia en la comarca.
En este sentido, el presidente de la entidad, David Castro, confirmó este miércoles que en las próximas semanas convocará a los alcaldes para informarles del anuncio que realizó el pasado sábado respecto a que O Salnés tendrá una residencia de ancianos. Se desconoce cuándo, cómo y dónde se hará, si será privada o pública, y, por la contestación de David Castro a preguntas de la prensa, no parece que tenga intención de desvelar la incógnita hasta que se produzca una reunión que está por ver si se llega a celebrar teniendo en cuenta los antecedentes. Los alcaldes del PSOE (Vilagarcía, Cambados, O Grove, A Illa y Meis) llevan meses sin acudir a las comisiones ejecutivas de la mancomunidad en señal de protesta por la política del PP tras la moción de censura. «Se non acoden é a súa responsabilidade», señaló Castro.
CC. OO. pide una residencia
Por su parte, Comisiones Obreras también se pronunció hoy sobre el asilo para lamentar la pérdida de plazas de residencia y de empleos que supone su cierre y pedir a la Xunta que construya una residencia pública en O Salnés frente a lo que califica de «oscuros intereses». «Consideramos que é absolutamente inaceptable que unha comarca onde residen máis de cen mil persoas e hai número importante de persoas dependentes con baixo nivel de ingresos non teña unha residencia pública».
Por su pate, el alcalde de Cambados, Samuel Lago, conocedor de las últimas críticas del PP señala: «Só vou dicir unha cousa: excusatio non petita, accusatio manifesta. Que se deixen de tanta xustificación e de tanta escusa e que se sumen ao goberno local na petición de colaboración da Xunta.