El PP acusa al BNG de Catoira de llevar el Concello «ao abismo económico»

La Voz CATOIRA / LA VOZ

CATOIRA

MONICA IRAGO

Estefanía Frieiro asegura que todos los indicadores de la cuenta general son negativos

04 sep 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

El grupo municipal del PP de Catoira ha salido a la palestra para denunciar la «nefasta xestión» que, a su juicio, está realizando el gobierno municipal encabezado por Xoán Castaño (BNG). En un comunicado de prensa, el grupo popular asegura que la política desplegada desde el ayuntamiento está llevando al Concello «ao abismo económico». Se remiten para sostener esa afirmación a la cuenta general del 2023, «que reflicte que se superou a regra de gasto e que a mesma se sitúa nun valor negativo de 397.558 euros, e tamén pola existencia de tres suplementos de crédito irregulares que non foron tramitados segundo o procedemento legal nin aprobados polo pleno».

La portavoz municipal de los populares, Estefanía Frieiro, señala que el balance del pasado ejercicio «non ten un só dato que saia positivo», ya que, sentencian desde el PP, «a liquidación orzamentaria alcanzou os 3,9 millóns de euros, cun remanente de tesourería negativo e 113.778 euros e un incumprimento do obxectivo de estabilidade orzamentaria». Por todo ello, concluye Frieiro que «a situación económica de Catoira foi historicamente mala por culpa do PSOE, pero é que o BNG está a empeorala e iso que parecía difícil». El problema económico, señalan desde el partido de la gaviota, «vese agravado polos reparos nos gastos por parte de Intervención, as irregularidades nos suplementos de créditos, o exceso de horas extraordinarias sen control por parte do persoal municipal, con 1.874 horas de máis, ou a concesión de subvencións sen seguir ningún tipo de procedemento regrado».

Tras tan duro diagnóstico, los populares recetan al gobierno local que «comece a aplicar unha política económica moderada, de contención e sentidiño» y recomiendan un plan de contratación para este año y la licitación de suministros como limpieza, informática, telefonía...