Manuel Velo exige a Dieste que presente su dimisión

La Voz RIBEIRA / LA VOZ

BARBANZA

CARMELA QUEIJEIRO

21 oct 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Manuel Velo Velo, portavoz de Iniciativa Cidadá de Boiro (ICB), considera que el alcalde Juan José Dieste debería presentar su dimisión tras haber sido citado por el juez para prestar declaración por un presunto delito leve de prevaricación administrativa. Así lo afirmó ayer en una rueda de prensa, donde recordó «que houbo moitos políticos en Santiago, na Coruña e recentemente en Murcia que xa dimitiron por casos semellantes».

Velo enumeró algunos de los términos que incluye la demanda que interpuso contra el regidor boirense, empezando por «os dous anos e medio que leva ocultándonos documentos. Temos feitos máis de trinta escritos para reclamar expedientes que está obrigado por lei a darnos», afirmó, al mismo tiempo que denunció que el alcalde dio orden de abonar cerca de cuatro millones de euros en facturas «a pesar dos reparos do interventor. El as paga igual e non hai garantías de que se fagan esas obras e servizos».

El portavoz de ICB también habló de la «persecución» que sufre por parte del actual regidor. «Ademais de non ter local propio para o noso grupo no Concello, son o único concelleiro que non ten mando para poder gardar o coche no garaxe», explicó Velo que acusó a Juan José Dieste «de utilizar as institucións públicas para facer as súas vinganzas persoais».