La regidora, María Sampedro, y el edil de Deportes, Álex Vidal, le entregaron una placa conmemorativa y ensalzaron su carrera deportiva
08 nov 2025 . Actualizado a las 15:37 h.La corporación municipal de Ribeira quiso reconocer la trayectoria y los últimos logros alcanzados, entre los que está el campeonato de España en ILCA 6, del joven regatista Bruno Iglesias. Por ello, se celebró un acto en la casa consistorial en la que Iglesias estuvo acompañado por su familia y miembros del Club Náutico Deportivo de Ribeira.
La alcaldesa, María Sampedro, señaló que «é un orgullo celebrar sempre aos nosos veciños e hoxe é un día para celebrar a unha futura promesa da vela». También el edil de Deporte, Álex Vidal, ensalzó la figura y trayectoria de Bruno Iglesias: «Estes últimos resultados son froito dunha absoluta dedicación e entrega á vela. De seguro que nos seguirá traendo alegrías a Ribeira». Sampedro y Vidal le entregaron al regatista una placa conmemorativa.
También habló José Luis Torres Colomer, presidente del Náutico de Ribeira: «Bruno é un futuro olímpico». También tuvo palabras para el resto de deportista de la Escuela de Vela Ramiro Carregal Rey, a los que se refirió como «futuros campións».
Por otra parte, María Sampedro aprovechó la ocasión para remarcar la importancia que tiene para la sociedad el Náutico de Ribeira, un club con 400 socios y 250 embarcaciones, así como su mecenas y presidente de honor, Ramiro Carregal Rey. «Quero agradecer en nome deste Concello a súa entrega para formar aos máis mozos na vela, por fomentar a práctica deportiva e os importantes valores inherentes á mesma. Tamén grazas por todas as competicións que organizan, erixindo Ribeira como un dos principais portos para a vela. En definitiva, grazas por facer que o mar de Ribeira sexa non só un medio para vivir, senón tamén para sentir», declaró.