La corporación casi en pleno recibió al presidente gallego

La Voz

CARBALLO

25 mar 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

La corporación carballesa, prácticamente en pleno, participó en la recepción al presidente de la Xunta. Debido al retraso acumulado por Pérez Touriño, el acto se trasladó de la alcaldía al salón de sesiones, donde todos los ediles -excepto Evencio Ferrero y su teniente de alcalde, José Antonio Viña, que aguardaron en el exterior de la casa consistorial- esperaron y saludaron al máximo representante de la Administración autonómica.

El alcalde inició el acto. «Carballo -dijo-, como porta da Costa da Morte e capital da comarca de Bergantiños, ten unha vocación de contribuír ao desenvolvemento deste país, unha vocación expresada con toda a lealdade institucional, pero, ao mesmo tempo, feita desde as necesidades que se plantexan». Evencio Ferrero aludió a la «tradición» de que en visitas de tanta importancia para el municipio, los alcaldes tengan preparada una lista de peticiones. «Eu non o vou facer así -anunció-. Ímoslle entregar un documento onde se marcan as prioridades estratéxicas do Carballo que nos gustaría para o futuro. Sabemos que plantexar necesidades e atendelas ten que ter un certo recorrido. Dende a Xunta de Galicia e o Goberno que vostede preside estanse a atender moitas das prioridades, pero quedan outras».

Tras una breve intervención, Ferrero Rodríguez entregó al presidente gallego un «agasallo institucional, unha obra do noso artista máis recoñecido, que é Manuel Facal Ponte, que simboliza o futuro, o progreso e a creatividade, ese futuro que deseñamos para as terras da Costa da Morte, para Bergantiños e para Carballo».

Pérez Touriño agradeció la acogida y destacó el buen momento del municipio carballés. «Creo que vive momentos de esperanza», con proyectos que van a reforzar, añadió, su liderazgo.