Áurea Domínguez: «Non vexo cabida a que poida prosperar unha moción de censura»
CARBALLO
La alcaldesa de Fisterra asegura que lo que se le ha abierto es un expediente disciplinario que podría conducir a una suspensión, no a una expulsión del partido. Así lo expresó en Radio Voz Bergantiños
06 sep 2024 . Actualizado a las 21:59 h.La alcaldesa de Fisterra, Áurea Domínguez, asegura que su partido no ha tramitado un expediente de expulsión en su contra, sino un expediente disciplinario por una infracción grave que, en todo caso, supondría la «suspensión da calidade de militante ou simpatizante durante un máximo de dous anos», no la expulsión del partido o del grupo municipal.
Así lo expresó en una intervención en Radio Voz Bergantiños en la que aseguró estar «tranquila» y haber presentado las alegaciones correspondientes a la incoación de expediente. «Entendo que aínda que me suspendan, seguirei formando parte do grupo político. Non lle vexo cabida a que poida prosperar esa moción de censura que están negociando o concelleiro Francisco Martínez e o seu fillo», dijo la mandataria, que añadió que las maniobras que está llevando a cabo el edil sí están tipificadas como infracción «moi grave» en los estatutos de Alternativa dos Veciños. «A el si que o poderían expulsar por isto. A unha infracción grave pódeselle impoñer unha sanción de multa ou suspensión, pero nunha moi grave a penalización si que sería a expulsión», reflexiona Áurea.
En todo caso, la regidora considera que el partido no debería haberle abierto ningún expediente por el mero hecho de cambiar las competencias de un edil: «A lei recoñéceme iso».