
El técnico aseguró que están pendientes del mercado de categoría superior
31 jul 2025 . Actualizado a las 19:18 h.El Lugo dio un paso más en su puesta a punto con la disputa de su partido en Luarca ante el Real Oviedo B. El nivel de exigencia para los discípulos de Yago Iglesias fue mayor que cuando compitieron ante la selección de A Mariña, algo que irá aumentando según vayan pasando las semanas.
Iglesias admitió que la derrota (1-0) fue justa. El técnico albivermello diferenció dos partes. De la primera ante los ovetenses acabó más satisfecho que de la segunda. Pero la pretemporada está para eso para probar y corregir cosas.
«Buscabamos darlle unha proba máis esixente ao equipo. A realidade é que o resultado reflectiu o que foi o partido. Agora mesmo estamos lonxe de ser ese equipo que queremos ser, pero serve como espello e un pouco da mostra do que temos que facer», comentó Yago Iglesias.
De la primera entrega, el técnico destacó el control del choque, así como las ocasiones. «O once que sacamos na primeira parte, pese a recibir o gol, tivo situacións de xogo máis controlado, creo que pisamos bastante a área contraria. Si é certo que nos falta aínda axustarnos en presións altas, que é o que queremos ser ante un equipo con automatismos traballados», señaló.
En la segunda parte vio cosas que tiene claro que no se pueden repetir en partidos oficiales. «A segunda metade si que nos deixa unhas conclusións para aprender de que cousas non facer. Dun equipo un pouquiño máis longo, quizáis buscando máis individualidades que colectivo. E aí temos moito traballo por diante e moita marxe de mellora», puntualizó.
Fichaje de Marc Martínez
Yago Iglesias justificó el fichaje del portero Marc Martínez. «Buscamos experiencia e aplomo, así e xerar unha columna vertebral do equipo que nos dea ese saber estar, esa experiencia e, sobre todo ter un nivel alto en todas as posicións, e tanto na faceta defensiva como ofensiva, a posición de porteiro é importante.
Iglesias también habló de incorporaciones que faltan por llegar. Serán un lateral derecho y un delantero. Y la idea es mirar a categorías superiores. «Haberá que ver as opcións que hai e ver o que nos ofrece o mercado», concluyó.
Primer entreno del delantero Lago Júnior
Este jueves, la principal novedad en el entrenamiento del Lugo fue la presencia de Lago Júnior. El delantero de Costa de Marfil, futbolista que está llamado a marcar la diferencia, ya está en dinámica de trabajo.