Desde el grupo municipal del BNG se asegura que el estudio de detalle del Parrote, y que va a ser tratado en el pleno del próximo jueves, «exclue do seu ámbito os baixos do paseo», los antiguos almacenes portuarios que se ubican en las arcadas. Estos locales forman parte de la zona de servicio del puerto «e da propia delimitación do plan especial».
Los nacionalistas coruñeses consideran «ilegal» esta exclusión, ya que aseguran que un estudio de detalle «non pode nin modificar a zona de servizo do porto, nin moito menos modificar a delimitación dos espazos portuarios contida no plan especial aprobada no ano 2002». Desde el BNG coruñés aseguran que esta «ilegalidade» se hace «co único e exclusivo fin de que este locais non computen edificabilidade e, polo tanto, non haxa que deducila ou restala da edificabilidade comercial».
Tranvías de A Coruña
El BNG también denuncia que el gobierno municipal coruñés le negó el acceso al expediente de solicitud de la subvención solicitada por el Ayuntamiento al Estado «para a cobertura do déficit de funcionamento do servizo municipal de transporte, do cal é concesionaria a Compañía de Tranvías». Los nacionalistas aseguran que el gobierno municipal «alega o seu volume e que contén datos de tercerios, cando nese expediente soamente aparecen datos económicos».
El BNG también rechaza el incremento de las tarifas del Avant A Coruña-Santiago.