El BNG de A Coruña asegura que falta «vontade política» para acometer el tren de cercanías
A CORUÑA
Carril cuestiona que se promocione la Semana de la Movilidad «cando a cidadanía non ten transporte público cómodo, accesible e barato»
20 sep 2012 . Actualizado a las 20:02 h.Representantes del BNG realizaron hoy un reparto de material informativo en defensa del tren de cercanías, como actividad previa al viaje que realizarán hasta Betanzos el sábado, a las cinco y media de la tarde, como acto de reivindicación de esta línea.
La parlamentaria Ana Luisa Bouza, que estuvo acompañada de los concejales Xosé Manuel Carril, Ermitas Valencia y Xan Cajigal, indicó que «con esta crise máis que nunca queda claro para toda a cidadanía que se queremos que a área metropolitana se consolide e medre non pode estar baseada a mobilidade no transporte viario particular e a alternativa máis barata para as arcas públicas e para a xente o máis racional é utilizar a rede viaria para ter un tren de cercanías». En este sentido, apostilló que «hai acordos unánimes do Parlamento galego para crear esa instancia a nivel autonómico» y apuntó que lo que hace falta es «vontade política». Además, como promesa lectoral indicó que «se estamos no Goberno será unha das prioridades». «Non pode depender un posto de traballo dos precios da gasolina», indicó respecto al coste que tienen los desplazamientos para los trabajadores.
El portavoz municipal, Xosé Manuel Carril, cuestionó la celebración de la Semana de la Movilidad «cando a cidadanía non ten transporte público cómodo, accesible e barato» y aludió a la responsabilidad que tiene en ello la Compañía de Tranvías. Apostilló que no se entiende esa apuesta sin contar con un tren de cercanías. En este sentido, apuntó que «o PP da Coruña debe reclamarlle ó PP central que manteñan os traxectos de A Coruña a Betanzos e Betanzos a Ferrol, xa que é o seu partido o que aprobou como probable que a día 31 de decembro se supriman estes traxectos».