El PSOE repite candidatos en Betanzos, Bergondo, Miño, Sobrado, Aranga, Coirós, Irixoa y Oza-Cesuras

LA VOZ

BETANZOS

Cedida

Los aspirantes fueron presentados en un acto en Betanzos, donde el único nuevo como cabeza de lista fue Sergio Platas de Paderne

26 mar 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El PSdeG presentó este sábado en el cine Alfonsetti de Betanzos a los candidatos del partido a las elecciones municipales de mayo en los ayuntamientos del área. Faltan por desvelar los de Abegondo, Curtis y Sada.

Así, las alcaldesas de Bergondo y Betanzos, Alejandra Pérez y María Barral, respectivamente, repetirán como candidatas. Harán lo mismo los regidores de Miño y Sobrado, Manuel Vázquez Faraldo y Lisardo Santos. Sandra Penas volverá a ser la candidata en Aranga. En Coirós, será José Manuel Vara quien vuelva a competir por la alcaldía. Pilar Pedreira aspirará a gobernar Oza-Cesuras. María José Cal volverá a ser la cabeza de lista en Irixoa. El único nuevo es el de Paderne, Sergio Platas, que sustituirá como candidato al alcalde, César Longo.

Los candidatos estuvieron arropados por el secretario general de los socialistas en la provincia de A Coruña, Bernardo Fernández: «Os nosos candidatos son homes e mulleres comprometidos coas suas vilas, xente que se implica en política coa única motivación de traballar polo benestar dos seus veciños, para mellorar os seus concellos».

Fernández aseguró que durante estos últimos cuatro años los socialistas defendieron los intereses de esta comarca y lo seguirán haciendo los próximos cuatro. Para el socialista, «son o mellor exemplo da clase de persoa que abandona a comodidade que supón ver os toros desde a barreira para implicarse na política e traballar man a man cos veciños e veciñas».

El líder del partido en la provincia presentó «aos mellores referentes, aqueles que teñen amosado ao longo do tempo que hai unha forma diferente de facer política, centrada en solucionar os problemas que teñen os distintos concellos, esixindo melloras para as súas vilas independientemente de a quen llo teñan que pedir».

«Da igual que esté o seu propio partido gobernando unha institución ou outro partido, por riba de todo, o que defenden estes futuros alcaldes son os intereses dos veciños aos que representan», finalizó Bernardo Fernández.