
Unos 80 vecinos de Culleredo se unen para reivindicar que se construyan aceras en un tramo de cinco kilómetros
07 sep 2025 . Actualizado a las 05:00 h.Unos 80 vecinos de Culleredo, de Celas, pero también de Sésamo y Sueiro, protagonizaron ayer una marcha por la AC-400, entre Vinxeira Pequena y la torre de Celas, para reivindicar que se construyan aceras en el tramo de unos cinco kilómetros que atraviesa diversos núcleos de población, entre ellos Casal o Peiro.
«Hai vivendas a ambos lados da carretera, eu abro a porta da casa e estou enriba da estrada, e os nenos cando san da escola, o último chanzo é a liña da calzada», explicaba Xiana Vázquez, una de las vecinas que se sumó a la andaina con cánticos como «¡Beirarrúas e non escusas!».
La falta de seguridad inquieta a los vecinos, que decidieron demostrar hasta qué punto supone un peligro caminar por la AC-400, y más si, como algunos de los que se sumaron a la protesta, se lleva un carrito de bebé. «Queremos que as beirarrúas cheguen a todos os núcleos, dende o lugar de Vaíñas que pertence a Sueiro, pasando por Sésamo e ata Peiro de Arriba, en Celas».
Mañana lunes, con la vuelta al cole, se concentrarán ante la escuela de Vinxeira «para mostrar como os nosos cativos teñen que acceder ó centro, sen beirarrúas, pasos de peóns e cun acceso que da directamente á estrada».