Muere el águila abatida a tiros en terrenos del tecor de As Gabeiras en Oleiros

d. v. OLEIROS / LA VOZ

OLEIROS

La Sociedade Galega de Ornitoloxía pide al Seprona y a la Xunta que investiguen para dar con el autor del derribo del ave

11 dic 2019 . Actualizado a las 09:48 h.

El águila abatida a tiros en las proximidades de Subiña, en terrenos pertenecientes al tecor oleirense de As Gabeiras no logró recuperarse y falleció. Así lo comunicó la Sociedade Galega de Ornitoloxía (SGO), que cree que el ejemplar de águila calzada fue alcanzada el viernes 6, día hábil para la caza e indica que el domingo pereció en el Centro de Recuperación de Fauna Salvaxe de Santa Cruz.

La SGO solicita al Seprona y a la Xunta que investigue para dar «co autor deste delito, agardando contar coa colaboración do Tecor Sociedade de Caza as Gabeiras, como responsable da correcta execución das actividades cinexéticas que nel se levan a cabo segundo a Lei de Caza de Galicia, así como a condena destes feitos por parte da Federación Galega de Caza». En este sentido, indica que la normativa estipula multas de 3.000 a 200.000 euros y una condena de hasta tres años de cárcel, además de la retirada de la licencia de caza, para quien mate a especies protegidas.

«A aguia calzada é unha ave rapaz pouco común na provincia coruñesa, polo que o exemplar abatido en Oleiros trátase dos poucos exemplares que pasan o inverno en territorio galego», comenta la entidad que señala que esta especie, como el resto de aves de rapiña, está considerada como especie en régimen de protección especial por la legislación estatal y a nivel europeo está incluida entre las especies que requieren de conversaciones especiales según la Directiva de Aves.