El regidor de Oleiros no acude a la conciliación del conflicto de los insultos proferidos a un edil del PSOE
OLEIROS
«Pensa que el é a lei e que os demais formamos parte da dúa comparsa», señala el socialista Jesús Fernández
26 ene 2025 . Actualizado a las 05:00 h.Viernes por la mañana. El alcalde de Oleiros o, al menos, su representante legal, está convocado en el juzgado de paz para un acto de conciliación con el concejal socialista Jesús Fernández, contra el que hace ahora justo un año profirió varios insultos en un pleno municipal. Todas las televisiones nacionales oyeron su palabras al día siguiente: «Me cago en la madre que te parió, hijo de puta, hijo de puta, cerdo que eres un cerdo», entre otros ataques personales al edil socialista.
Jesús Fernández reconoce que no se esperaba que Ángel García Seoane hubiera acudido al acto de conciliación. «Pero si esperaba a presenza dalgún representante legal. Xa vemos que é un alcalde doutro tempo que pensa que a lei é el e que os demais formamos parte da súa comparsa», indicó el concejal del PSOE de Oleiros, quien recuerda que en a aquel pleno, donde el regidor estalló cuando Fernández citó a la mujer del alcalde como propietaria de una parcela municipal, hubo más que insultos hacia el edil de la oposición. «Imputoume delitos na miña etapa como responsable técnico de medio ambiente na Coruña, tamén por dicir que me fixeron para min unha praza a medida na Universidade Laboral e que non reúno as condicións para iso... Quero poñer negro sobre branco que non se poden dicir estas barbaridades, reivindico a miña independencia política», apostilla Jesús Fernández que, ante la incomparecencia de la otra parte, llevará el caso a los juzgados de A Coruña.
Repercusión nacional
Lamenta que aquel pleno hubiera trascendido a nivel nacional. «Son uns feitos que deberían dar lugar a reflexionar. A noticia está na súa maneira de reaccionar. Se despois dun ano a resposta é a ausencia no xulgado, a min me daría vergoña», recalca el concejal, que recuerda que el conflicto comenzó por un debate sobre la situación de la vivienda en Oleiros. «Foi por como se especula co chan municipal, agora acabamos de ver que moitos veciños de Oleiros interesados nas cooperativas se tiveron que dar de baixa, porque preto de 300.000 euros non é un prezo de vivenda social precisamente. Estase expulsando ao veciño de toda a vida e a presenza de urbanizacións está animando a moitos residentes que viven en zonas tranquilas a ter que marchar a outros lugares ou municipios», reflexiona el concejal.