TikTok revisará a súa política de linguas nos contidos publicitarios

x. f. REDACCIÓN / LA VOZ

CULTURA

Unha imaxe da campaña #aculturasegue
Unha imaxe da campaña #aculturasegue

A rede social comunica á Xunta que analizará a posibilidade de cambios

06 mar 2021 . Actualizado a las 16:14 h.

TikTok revisará a súa política con respecto ao uso de linguas nos contidos publicitarios na rede social despois de que impedise unha campaña da Xunta que incentivaba o consumo cultural como unha das medidas para contribuír á recuperación do sector, prexudicado pola pandemia do coronavirus. A compañía comunicou co goberno galego para indicarlles que analizará a posibilidade de cambios: «El equipo de Policy analizará y revisará las políticas y legislaciones durante los próximos dos meses y os informaremos si hay alguna actualización» é a resposta que traslada con respecto á petición que a Xunta fixera, primeiro ao soporte de axuda ao cliente e despois aos responsables españois da empresa -a través dunha carta formal do conselleiro de Cultura, Román Rodríguez, que aínda non recibiu resposta pola mesma canle- cando se lles denegou a posibilidade de difundir o anuncio enmarcado na campaña #aculturasegue e que xa funcionaba noutras plataformas dixitais, como YouTube ou Spotify.

TikTok rexeitara o anuncio contratado pola consellería de Cultura co argumento de que os contidos publicitarios que emita en territorio español deben estar nesta lingua: non admite o uso de ningunha outra, nin cooficial nin estranxeira. Agora, a empresa matiza a súa postura: «Lamento mucho que no tuvierais el soporte necesario por nuestro lado», son as desculpas recibidas polo departamento autonómico. Tik Tok ofrece unha solución provisional: «Por ahora y hasta que no se modifique la política, tendréis la opción de añadir los subtítulos en español». Curiosamente, o anuncio de #aculturasegue non empregaba ningún tipo de voz e cedía o protagonismo sonoro á música, mentres comunicaba a súa mensaxe mediante subtítulos en galego.

A posición de TikTok enmárcase na súa política de que a publicidade para un territorio determinado debe ser comprensible para todos os habitantes. Porén, nas súas cláusulas ao respecto pode comprobarse como existen outros países nos que non só se contempla a súa diversidade lingüística, senón que se considera admisible. É o caso de Irlanda, onde inglés e irlandés poden empregarse para a publicidade, ou o recoñecemento da realidade plurilingüística de Suíza, país no que os anuncios de TikTok poden emitirse en francés, alemán, italiano, romanche e o omnipresente en inglés, que é unha opción permitida en varios países.