Fabri desconfía del estado del campo de Cantarrana en el partido de este domingo a las 16.30, pero se declara seguro de sus hombres ante un rival que solo sufrió una derrota y encajó nueve goles en 16 jornadas
11 ene 2025 . Actualizado a las 16:30 h.El 2025 arranca en la Tercera Federación con un estimulante desafío para el Viveiro. El equipo de Fabri González recibe este domingo al sólido líder UD Ourense (Cantarrana, 16.30 horas) «sen ningún tipo de medo», más preocupado por el estado del césped de Cantarrana que por el imponente nivel mostrado hasta el momento por los pupilos del exmadridista Borja Fernández.
«Cando te enfrontas a un rival así, todo o mundo está máis motivado. Recuperamos xente para adestrar co inicio do ano, aínda que faltaron outros xogadores que visitaron á súa familia, e todos se mostraron moi concentrados no traballo», detalló el veterano estratega lucense, que por fin recupera a Víctor y Herrador de sus lesiones y aplaudió las incorporaciones de Esquerdeiro y el portero Patryk Krolczyk. «Esquerdeiro é un rapaz moi competitivo e Patryk, un porteiro fenomenal, un profesional. Tratarei de ser xusto e que xoguen os que máis o merecen», añadió.
Diego, sancionado
La sanción del central Diego, por acumulación de amarillas, le obligará a hacer modificaciones en su alineación para frenar a un rival invicto desde la cuarta jornada y con cuatro puntos de renta en la cabeza. «É un líder tremendamente sólido, que encaixa moi pouco, agora enlaza seis partidos consecutivos sen que lle marquen, e só sufriu unha derrota», apuntó de un cuadro unionista que solo cayó frente al Betanzos (1-0) y recibió nueve goles tras 16 jornadas, a una de finalizar la primera vuelta.
Igualar la solidez y concentración de la UD Ourense será imprescindible para rescatar algo positivo, destaca el preparador de los mariñanos. «O máis importante é que non encaixemos. Sabemos que nos enfrontamos a un gran rival, pero farémolo sen ningún tipo de medo, conscientes de que lles podemos facer dano se estamos ao noso mellor nivel. O que máis me preocupa é o estado do campo de Cantarrana, creo que ese é o noso principal inimigo. Xa estaba mal antes do Nadal e o tempo destes días non axuda. A diferenza doutros anos, a este Viveiro non lle beneficia que o campo estea impracticable», analizó el estratega tras sumar solo nueve puntos en ocho partidos en Cantarrana y enlazar derrotas en los dos últimos frente al Noia (0-1) y el Lugo B Polvorín (1-3).