El PSOE acusa a López de perder en su mandato tres proyectos básicos para A Estrada

A Estrada / la voz

DEZA

29 jul 2012 . Actualizado a las 07:00 h.

El PSOE de A Estrada considera «pésimo» el balance de la gestión de José López desde que es alcalde teniendo en cuenta que el conselleiro acaba de decir que no hay plazos para finalizar la autovía, que Fomento retrasa la variante y que los presupuestos de la Xunta no se recogen fondos para la Cidade do Moble. «Os tres obxectivos dos estradenses, en relación a solo industrial e infraestruturas, desapareceron da Xunta e do Estado. Esta é a realidade das xestións de López como alcalde», aseguró la portavoz socialista, Belén Louzao.

El PSOE considera que el regidor, además de perder los proyectos que debían financiar otras administraciones, «non fixo nada en relación aos proxectos que dependen do goberno local». En este sentido, apuntan que se desconoce «o que está a pasar co PXOM», asegurando que desde que gobierna el PP «non se ten avanzado nada cara a aprobación do plan». También alude a la reforma de la Plaza de Abastos, «que a cinco meses de que finalice o prazo fixado no proxecto para ter rematada a obra do edificio, non ten nin comezado» e ironiza que lo único que realizó el ejecutivo para «dinamizar a economía local» fue colocar en el medio de una calle un salmón de piedra y comprometer 21.000 euros anuales para pagar la luz a un edificio de la Xunta.

Críticas al acto de Ximonde

Por otra parte, el PSOE estradense califica de «esperpento» el acto inaugural de la pasarela peatonal de Ximonde. Considera que la actitud de López y el PP «roza o surrealismo, mentres os estradenses viven afogados polos recortes, as subidas de impostos e o paro, non se lles ocorre nada mellor para aliviar a súa situación que montar unha inauguración, a bombo e platillo».

Además, los socialistas consideran que el desembarco del PP den Ximonde «alcanzou o esperpento máis esaxerado. Non pode ser que os mesmos que cancelaron os proxectos para A Estrada veñan a rirse tan descaradamente dos veciños, non pode ser que na situación de crise na que estamos a máxima preocupación do PP á fronte do Estado, da Xunta e do Concello sexa facerse unha foto». Además, la portavoz socialista apuntó que el esperpento se acentúa al inaugurar una obra que lleva meses terminada y fue hecha durante el anterior Gobierno Central. «Case quedou pequena a pasarela para tanto aspirante a saír a foto», aseguró Louzao.