Vázquez acusa al Gobierno de falta de sensibilidad al no actuar en la rebaja del peaje en la AP-53
DEZA
La conselleira de Infraestruturas aprovechó la ocasión para afear al Gobierno central la falta de voluntad para rebajar los peajes de la AP-53, que conecta Santiago con Lalín. Ethel Vázquez señaló que se trata de un «caso illado e único en España» y destacó el «clamor social, empresarial e das institucións» en la demanda de bonificaciones para un tramo cuyo peaje es de 6,40 euros por apenas 40 kilómetros de distancia.
Aseguró que la inversión que tendría que hacer el Ministerio de Transportes para llevarlas a cabo es «insignificante», concretamente de 3,2 millones de euros. «Témolo analizado porque a pesar de non ser a nosa competencia fixemos un estudo económico. Poderían sufragarse co sobrante que se destina ás bonificacións da AP-9», explicó.
La titular de Infraestruturas aseguró que en estos momentos el ministerio no ha dado una respuesta sobre su intención en este aspecto. «Nin saben nin respostan. Non hai sensibilidade no ministerio de Transportes porque nin contestan nin se nos comunica a intención desas bonificacións», detalló.
Recordó que se les trasladó una contestación a una pregunta formulada por el PP en el Congreso «que nos sorprende porque amosa o descoñecemento da realidade galega ao afirmar por escrito que a AP-53 non vertebra o interior de Galicia».