El gobierno municipal de Lalín presenta para su debate en la sesión plenaria de agosto una moción para «manifestar o rexeitamento a calquera proposta que implique unha redución substancial dos fondos europeos destinados ao sector agrícola e gandeiro no próximo marco financeiro plurianial». Un rechazo surgido a raíz de la propuesta de la Comisión Europea sobre las cuantías a destinar al Fondo Agrícula de Garantía Agraria (Feaga) y el Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (Feader).
Consideran «preocupantes» las intenciones de «propoñer un recorte entorno ao 20 % nos fondos destinados ao sector agrícola e gandeiro no próximo marco orzamentario». Afirman que de confirmarse, comprometería «gravemente a viabilidade da adaptación de moitas explotacións e comunidades rurais», así como un «retroceso na capacidade de adecuación e consecución dos obxectivos comúns en materia de sustentabilidade, competitividade e seguridade alimentaria».
Piden impulsar una posición común entre los miembros de la Unión Europea con mayor peso rural para rechazar esta reducción y proponer una financiación adecuada, así como defender que se mantenga un presupuesto específico y suficiente.